25 Mart 2014 Salı

SANDIĞA 5 KALA!

Siyasete aklımın erdiği dönemden bu yana hiçbir zaman bu kadar kirli bir çekişme ne seyrettim ne de duydum... 
17 Aralık sürecinden beni yaşananları hayretler içerisinde seyrediyorum.. Ki son birkaç gündür izlemiyorum, izleyemiyorum bile zira ne midem ne de ruh halim kaldırmıyor...Yüzümüze, gözlerimizin içine baka baka yalan söylenmesi, aptal yerine konulmamızı sindiremiyorum kardeşim kendime...
Dünya siyasi tarihinin en kirli oyununa alet ediliyor olmayı da kabullenemiyorum. Birbirleri ile çekişmeyi, küfrü her türlü çirkin söylemleri bitirdiler sıra "Ahlaksız Teklif" sahnesi benzeri kasetlere geldi. Toplum olarak bile bu kasetlerden medet umar olduk, heyecanla bekliyoruz...
Sebebi her ne olursa olsun, her ne yapılırsa yapılsın; bunun cezasını eşleri olan kadınları ya da kız çocuklarını kullanarak faturayı onlara çıkartmayı, bel altı sahnesi kasetleri ile tehdit etmeyi asla ama asla benim ahlaki  ve siyasi görüşüm almıyor...
Keşke ülkede gerçek HUKUK kuralları çalışsa idi ve hiçbirimizin ADALET'ten şüphesi olmasaydı da bunların hiçbirine gerek kalmasaydı...
Her şeye rağmen ben inanıyorum ki, sağduyusu yüksek, kendisini ve çocuklarını özgür bir ülkede yaşatmak isteyen her Türk Vatandaşı; bu kirli siyasete alet olmadan, gereken cevabı 30 Mart Pazar günü sandık başında verecektir...

ÖZGÜR BİR ÜLKE İÇİN SANDIK BAŞINA, HAYDE!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder