24 Kasım 2014 Pazartesi

ÖĞRETMENLER GÜNÜ

Bir toplumun gelişmişliği için sizlere çok ama çok ihtiyaç var. Umarım değerinizin çok daha iyi anlaşıldığı zamanlar da gelecektir en kısa zamanda. 
Özellikle bir çocuğun okula başladığı zaman öğretmeni ile arasında kurduğu ilişki; gelecekteki okul ve sosyal yaşamı için çok mühim ve etkili. Ebeveynlerden sonra çocuğa okuma alışkanlığı kazandıracak, okumayı sevdirecek kişi ana-ilkokul öğretmenleri bana göre. 
Devlet ve bireyler olarak öğretmenlerimize ne kadar refah bir hayat sunabilirsek; geleceğimiz de bir o kadar okumuş ve aydın bireylerden oluşacaktır. 
Ben ilkokula babamın görevi dolayısı ile, Bolu'da başlayıp daha sonra Ankara'da devam ettim. Bolu'daki öğretmenin sevgili Şerife Şimşir, Ankara'daki ise sevgili Şerife Kuşgöz idi. Her ikisinin de ismini söylemezdim (Sert sessizleri ya yumuşatarak ya da hiç söyleyemiyordum o zamanlar ve bol bol sesli kitap okuyarak düzeltmeyi başardım.) ama benim için öğretmen de öte birer oyun arkadaşı; arkadaşlarım üç diyemediğim için dalga geçerken, koşup kucaklarına sarıldığım birer koruyucu, sürekli kitap hediye ederek kitaplarla olan bağımı rahmetli babamdan ve annemden sonra pekiştiren en sevdiklerimdi hala da öyleler...
Başta kendi öğretmenlerim olmak üzere; tüm öğretmenlerimizin "Öğretmenler Günü"nü en içten saygı ve sevgilerimle kutluyorum... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder