19 Şubat 2014 Çarşamba

SOĞUK ALGINLIĞIYLA MÜCADELE TİMİ (Anavarza Bal)

Pazar akşamından beri bu moddayım...
Uzun zamandır böyle hasta olduğumu hatırlamıyorum, hatta "Unutmuşum hasta olmayı bu ne böyle diye" inliye inleye yattım 3 gün... Ağrımayan bir tek kemiğim ya da saç telim yoktu...
İlaç kullanmayı sevmediğimi de daha önce söylemiştim sizlere. Mr Spartacüs ne kadar ısrar etse de, ne doktora gittim, ne de torba torba ilaç kullandım bu süreçte. 
Anavarza Bal, taze zencefil ve limon üçlüsünden yaptığım -soğuk algınlığıyla mücadele timi elemanları olur kendileri- macunu günde 2 kez yuttum. Üzerine de her seferinde bol limon dilimli su içerek, rahatlattım boğazı ve öksürükten boğulan ciğerlerimi...

1 Çorba Kaşığı bala, ufak bir tane taze zencefil rendeleyip, içerisinde birkaç damla limon suyu ilave ederek macun kıvamına getirin ve yutun. Ben çok faydasını gördüm, eminim sizlerin de işine yarayacaktır. Gerçi artık bunu bilmeyen kimse kalmadı galiba bu evrende...

Bu arada bal alacaksanız mutlaka deneyin bu Anavarza balı. Sahte balların cirit attığı memleketimde, gerçek balın tadına varın...

Bol sağlıklı günleriniz olsun efendim...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder