28 Ocak 2014 Salı

BAŞ AĞRISI ve VICKS

Yaklaşık 23 yıldır, gözlerimdeki asitgmat nedeni ile gözlük kullanıyorum. Gerçi günlük yaşamda pek fazla takmasam da, özellikle çalışırken, kitap okurken ve film izlerken mutlaka kullanıyorum.
Birkaç gün önce, bir kaza sonu gözlüğüm kırıldı. Sag olsun Mr Spartacüs üzerinde uyumuş fark etmeden...
Kırılan parçasının Antalya'da bulunmamasından kaynaklı tamirde kaldı 3 gün. Dolayısı ile de gözlüksüz kaldım. Geçtiğimiz Pazar günü, peş peşe 2 film izleyince de olanlar oldu. Feci bir baş ağrısı başladı. Peşine de mide bulantısı. Oldum olası ilaç içmeyi sevmem ama mecburen aldım hafif bir şey. Ama bana mısın demedi. Geberiyorum neredeyse ki kolay kolay da başım ağrımaz benim. 
Toplasam hayatımda bir elin parmaklarını geçmez ağrı yaşadığım zamanlar. Artık dayanmayıp tam hastaneye gidelim mi diyecekken, aklıma daha önce bir yerlerde okuduğum Vicks'in faydaları geldi.



Baş ağrısını kesmede de etkisi varmış. Bi deneyeyim dedim. Çok minik birer parça burun deliklerime, çok az da şakaklarıma sürerek biraz masaj yaptım. Sessizliğin hüküm sürdüğü bir ortamda uzandım biraz. 
Yok böyle bir şey... 5 dakika falan sonra etkisini göstermeye başladı. Ve 15 dakika sonra da baş ağrısından eser kalmadı. 
Eğer ciddi baş ağrıları veya migren şikayetleriniz varsa, deneyin derim. Hatta eğer sürekli migren ağrıları çekiyorsanız, evde mutlaka nane yağı da bulundurun. O da vicks gibi, hatta daha da fazla etkiliymiş ve aynı yöntemle kullanıyormuş.

Baş ağrısız günleriniz olsun efendim... 

2 yorum: